3-4 Ocak Açık Öğretim Lisesi Sınav Soruları ve Cevap Anahtarı

Açık öğretim lisesi 2014-2015 öğretim yılı ilk sınavı 3-4 Ocak 2015 tarihinde yapılacak. Sınava halen açık öğretime kayıtlı olup bu dönem için kayıt yenileme işlemini gerçekleştirmiş öğrenciler girebilecek. Açık öğretim lisesi sınavları yılda üç dönem halinde yapılmakta ve her dönem sınavı 2 gün toplam 4 oturum sürmektedir.

aol Açık öğretim lisesine kayıtlı olanların hepsi bütün sınavlara girememekte, bazıları sadece 2 dönem sınavına girebilmektedir. Üçüncü dönem sınavı olan yaz dönemi sınavına ise sadece 18 yaşını doldurmuş olan öğrenciler girebilmektedir. 18 yaşın altında bulunan öğrenciler henüz eğitim öğretim çağı dışına çıkmadıkları için 3.dönem sınavına girememektedirler.

Açık öğretim lisesi sınav soruları ve cevap anahtarları sınav yapıldıktan birkaç gün sonra yayınlanmaktadır. Öğrenciler isterlerse sınav kitapçıklarını sınav bitiş saatinden 1 saat sonra da teslim alabilmektedir.

3-4 Ocak açık öğretim lisesi sınav soruları ve cevap anahtarlarını bu sayfamızda sınav yapıldıktan sonra ilerleyen zamanda bulabilirsiniz.


3-4 Ocak Açık Öğretim Lisesi Sınav Soruları ve Cevap Anahtarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder