Açık Öğretim Lisesi 3-4 Ocak Sınav Giriş Belgesi

Okul hayatına herhangi bir sebepten dolayı devam edemeyen, devam etmek istemeyen vb  sebeplerden dolayı bırakmak zorunda kalanlara fırsat olarak açık öğretim lisesi gösterilmektedir. Kişi açık öğretim lisesine kaydını yaptırarak 18 yaşını doldurmuşsa yılda 3, doldurmamışsa yılda 2 tane sınava girerek açık öğretim lisesinden lise diploması almaya hak kazanır.

aol Açık öğretim lisesi sınavları yılda 3 kez yapılır. Her sınav 2 gün sürer. Bu sınavlardan yaz döneminde yapılanlara sadece 18 yaşını doldurmuş olanlar girebilir. 18 yaşını doldurmamış olanlarsa henüz öğrenim çağı dışına çıkmadıkları için sadece 2 sınava girebilir.

Bu sınavların haricinde bazen yapılan ara sınav bulunmaktadır. Fakat ara sınava giriş şartları bulunduğundan bu sınava herkes girememektedir.

Açık öğretim lisesi resmi sayfasında her yıl iş takvimi yayınlanmaktadır. Bu takvime göre 2015 yılındaki ilk sınav 3-4 Ocak 2015 tarihinde yapılacaktır. Sınava girebilmeniz için gerekli olan şartlardan biri olan sınav giriş belgesini aşağıdaki linke tıklayarak alabilirsiniz.

Aşağıdaki linke tıkladıktan sonra açılacak olan yerde sizden güvenlik kodu, öğrenci no, ve şifrenizi girmeniz istenecektir. Şifrenizi unutmuşsanız veya bilmiyorsanız en yakın halk eğitim merkezine veya mesleki eğitim merkezine başvurarak şifrenizi alabilirsiniz. Bu bilgileri girdikten sonra giriş butonuna tıklayıp sisteme giriş yapınız. Daha sonra sol taraftaki menüden sınav giriş yazan menüye tıklayıp sınava nerede gireceğinizi öğrenip çıktı alabilirsiniz.

Açık öğretim lisesi 3-4 Ocak 2015 sınav giriş yerinizi öğrenmek ve sınav giriş belgenizi almak için TIKLAYIN…


Açık Öğretim Lisesi 3-4 Ocak Sınav Giriş Belgesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder