Eba Öğretmen Şifresi Alma

Milli Eğitim Bakanlığı Fatih Projesi kapsamında eğitim bilişim ağı adı altında EBA sitesini yayın hayatına sokmuştur. Eğitim Bilişim Ağı(EBA)'da öğretmenler etkinlik ve materyal paylaşabilmektedirler.

Öğretmenlerin tabletlerini aktifleştirebilmeleri için ve eğitim bilişim ağı(EBA)'dan tam anlamıyla yararlanabilmeleri için eğitim bilişim ağı(EBA)'dan şifre almaları gerekmektedir. EBA şifresi olmayan öğretmen ve öğrencinin tableti aktifleştirilemez.
Bu yazısızda EBA'dan öğretmen şifresi nasıl alınır? Bunun hakkında bilgi vereceğiz.

Eğitim Bilişim Ağı(EBA)'den şifre almak için eba.gov.tr adresine girerek açılan sayfadan GİRİŞ düğmesine tıklamamız gerekiyor. Giriş bölümünde henüz bir EBA şifremiz olmadığı için MEBBİS girişi bölümüne tıklayarak MEBBİS kullanıcı adı ve şifremizle giriş yapıyoruz.
Giriş yaptıktan sonra bize EBA şifre oluşturma ekranı çıkacaktır. Bu bölümde şifremizi belirleyip oluştur butonunu tıklayarak şifre olşturma işlemini sonlandırıyoruz.
Artık EBA şifremiz oluşturulmuştur. Tabletinizi kablosuz ağa bağlayarak aktifleştirebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder