Eksper Atama Durum Sorgulama

Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi tarafından birçok işlemlerinizi online olarak yapabilmekteyiz. Bu sistem üzerinden eksper atama, eksper takibi, hasar takibi gibi bir sürü işlemleriniz yapabilirsiniz.
 
Herhangi bir kaza sonucu eksper atamasını Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi (SBGM) üzerinden yapılabilmektedir. Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi tarafından yapmış olduğunuz eksper ataması işleminizin sonucunu öğrenmek, durumunu kontrol etmek için Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi (SBGM) nin online işlemler bölümüne tıklamanız gerekmektedir.
 
Aşağıda vermiş olduğumuz linkten açılacak olan "Eksper Atama Durum Sorgulama" sayfasında eksper durumunuzu sorgulayabilirsiniz.



 
Bu işlemi yapabilmek için açılan yerde sizden istenen kullanıcı sorgu şifresi, araç plakanız ve güvenlik için resimdeki karakter bölümünü doldurup ARA butonuna tıklamanız gerekmektedir.
 
Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi üzerinden eksper atama durum sorgulamasını şimdi yapmak için tıklayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder